grubblare? Livsnjutare, stark.

idag har vart en sjukt seg dag.. sov till 16;30 liksom var uppe till 6 imorse, var en runda på stan ocksååå..
såg kaoz ut i mitt hår haha men det sket jag i! :) grubblardag idag..

saknar att blogga, ta bilder, samla minnen osv.. Vill ha saker att se tillbaka på! Missat att ta bilder/videofilma massa händelserika saker så får ångest. Känns skönt och spara det någonstans så kommer jag på att jag har faktiskt en blogg som jag kan spara allting på! Sedan dela med mig av.

Men som sagt, jag har gått ifrån att blogga vardagligen till 1 gång per år nästan det är ju sjukt mycket man vill ha sagt och sparat så ska börja med det nu!

Har bilder att dela med mig av men kan inte ladda upp dem för tillfället <3 ..
ifrån
kryssningen någar få från halmstad, synd att jag aldrig hinner fota allting
får bli skärpning!

Har massa roliga saker på g :)
tex jobb i göteborg/stockholm bland annat! , och sedan fester som ska göras
vänner att hälsa på, flytt på g..  en hel del faktiskt!
men mer om det när det börjar bli dags.

jag är självsäker, stark och modig.
aldrig känt dem känslorna så starka förut!

snart är det fredag vilket betyder att jag reser bort åter igen? haha..
blir åka av till västerås med bandet som jag åkte med på kryssning som jag skrev om förut?

sen över till stoffe <3 bada jacuzzi och dricka & äta gott med dem bästa!

blir kanske någotlunda dålig uppdatering men ska göra mitt bästa nu
eftersom det är så mkt roligt på g måste jag ta vara på dem stunderna och njuta av tiden

är så glad över mina nya vänner, gamla vänner, med mera. Hjälper mig förfullt med allt möjligt <3
tack för att ni finns, guuld ♥




ångra aldrig något som en gång fått dig att le
hata aldrig någon du en gång älskat.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0