12/5

Ja nu var det ett tag sen igen :) vad har jag nu hunnit med? Jo jag hann med att åka till stoffe i Fagtown
aldrig sett så mycket bönder och skog någonsin nästan? haha.. Sedan har jag solat en hel del så nu är man rätt så brun :) sommar i maj! Kan det bli bättre?

Kanske blir en tripp till sthlm på fredag med mina käraste vänner
boka hotell över helgen sedan shoppa och njuta av det fina vädret i våran fina huvudstad
och så klart bilr det krogbesök lite här och var :) det får vi ju inte missa!!

Men vi är inte 100 om det blir denna helg eller nästa! Det får vi se :) hoppas det blir denna för ska vara kanonväder!

sen blir det flytt till stan kanske snart får se om jag får den, eller sta.., 1km ifrån stan kanske =)
hoppas på det!

imorgon får vi en kattunge också! Mysigt... får lägga upp pics på den när jag hinner!

måste fixa mer bilder och min design detta håller ju inte! haha..
skärpning får ta  itu´med det när jag har tid! Ska ner på stan nu och göra lite ärenden.. ;-)
men hörs snart igen! (:


juste ska träna 1 timme idag också löpning woho!
run bitch!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0