I'm back on track! :D

Hejsan! Det var ett tag sedan jag bloggade. Har hänt så otroligt mycket på sådan kort tid.. Vet inte riktigt vart jag ska börja.. Jo jag och kära Benjamin gjorde slut för 1 månad sedan kanske, som alla märkte och har fått många funderingar kring det. Men det är privat! Men det gick inge vidare i slutet så bestämde att vi skulle vara vänner istället! Känns riktigt bra måste jag säga :) Hade en underbar tid med Beppen och hans underbara familj och kissarna! =) Det kommer jag aldrig någonsin glömma.. Gud vad kul vi hade det ibland odeliatcha :) minne för livet! =)

 

 


Var en underbar pojkvän! Tack för allt söta du =)
Uppskattat allting med dig sen första gången jag såg dig ;D

 



Men nu till NUTIDEN.. =D

I dagens läge ligger min lillasyster på Astridlindgrens sjukhus. =(
Behöver en ny njure, för hennes fungerar inte alls bra! Så hon kommer bli liggandes där ett tag framöver..Hoppas allting går bra och rätt till! Har vart där en gång och hälsat på iallafall! Det var skönt och se att allting var lungt.Det var verkligen akut hon kunde ha dött t.o.m så var sån himla tur att hon kom i tid. <3

Så.. what now? Jo jag lever!
Fullt ös medvetslös..! Nejdå haha! Men lite så faktiskt! Haft en sån jävla grym helg med Madde, sjukt kul! Fast än att hon sålde min rumpa utan mitt medvetande om det.. Haha! Sedan festa vi verkligen sönder denna helg.. Guud vad nice det varit! Inte haft det så kul på länge(var väldigt behövligt) Om man säger så ;-)

Åker till stockholm igen imorgon på lite Adventure=) Riktigt nice! Sen blire nog party där i helgen med.. Grymt nu när det är löninghelg kommer det nog vara smockat med folk..! wihoo!

Har tatt lite bilder med, var ett tag sedan? Men nu var det dags kände jag..

Sen kommer frågan: Vart bor du nu? Håller på och flyttar. Men inte tillbaka till Eskilstuna ;-)

 

 

 

 

 

 





EN klänning jag och mamma gjorde tillsammans tyckte den vart rätt nice ändå ;D
fast ja vissa sa ju att den var lite to much skin..
Men det tyckte inte jaag =D muhaha..!!
Men nu skulle jag sovit för flera timmar sedan :o ser jag nu att klockan är halv tre snart..
Måste nog skyndaa mig och sova lite ;-O hehe! Men bloggar snaart igen så.. Puss på alla <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0