Älskar dig!

Idag vaknade jag först av att Älskling skulle åka till jobbet! Så han väckte mig som vanligt och sa hejdå med en puss och kram, sedan vaknade jag 11:30. Sen såg jag att jag var klar med badrummet, färgen hade torkat så nu såg man att det blev jättesnyggt :) Målade klart det igår, Skönt! Igår kom Benjamins päron och syster Ellen förbi med lite julklappar, så trevligt tack så himla mycket! Tyckte om allt jag fick! Sedan så åkte jag och babe ner till stan och åt på resturang! MUMS.. För hade inte ätit något på hela dagen (!) Var skithungrig! Sen åkte vi förbi ett gym, som vi ska börja träna på. Sen åkte vi hemåt.

Duschade och gick och la oss..

myyys, älskar och duscha med dig! Du är bäst.

 

 

 

<3<3<3<3<3        <3<3<3<3<3

Älskar att sova med dig!

Bästa som finns.. ♥

du är allt!

Love u.

/z


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0