helg resumé

Vart en helt underbar helg :-) ! Åkte till västerås och partajade med stoffe blev ett hotellrum på skrapan och förkröka sedan utgång på pluto och sedan silk.. Träffade mycket trevligt folk faktiskt! Haha..

krökade från 18-06 alltså tills man verkligen somnade av spriten haha.. var helt slut när jag blev väckt på morgonen ville liksom inte upp hade världens huvudvärk och krullhår eftersom jag glömde min plattång så tog jag strykjärnet istället! =D

var verkligen grymt tack alla västeråsare!

Gårdagen var också kul! blev utgång på harrys med min bror och sen träffa ngt ragg till brorsan söt verkligen!

det jobbiga var väl att man blev kidnappad av 2 killar ..xD nejmen!

Toppenhelg och vädret idag gör den bara ännu mer guuld!

<3

 
















 

men nu tänkte jag gå ut innan solen försvinner.. njuta av det underbara vädret! :D

hörs väl snart igen antar ja ;)

pusssssssssssssssssssssssssssss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0